johanna.ridderstrom

Alla inlägg under augusti 2012

Av Johanna Ridderström - 12 augusti 2012 20:27

här kommer bilderna från maskraden igår :)

jag var utklädd till elias från elias cafe här i hallsta, vann pris för mest udda haha :)


(dock går han inte runt med sverige-solglasögon och gula fotbollsstrumpor, men annars ser han ut precis sådär)


                          

mot kvällen tog nästan alla av sig sina dräkter (som ni ser) och jag tvättade även bort sminket.....men vad tycker ni? passar jag i skägg? ;)


våra gäster drog precis hem så nu blir det en lugn kväll med lite tv-tittande......<3

och imorron ska jag hem till belinda :)

latterrr<33

Av Johanna Ridderström - 12 augusti 2012 16:47

kusinerna från stockholm tittade förbi idag (med föräldrar) så nu är det full rulle på storgatan :)

springer emellan tv:n och leksakerna för att hejja på sverige :)

GULDET SKA BLI VÅRAT!!


     

Av Johanna Ridderström - 12 augusti 2012 02:41

ni ska bara veta hur mycket jag "offrar" mig för min blogg.....självklart är det ju frivilligt, jag bloggar ju egentligen för min skull (som jag har skrivit en miljon gånger....) men eftersom att det är "många" som följer min blogg så känner man sig skyldig till att skriva ner så många rader man kan...... :)

men jag offrar mig mer än vad som märks, för jag tänker på bloggen väldigt ofta och tar hur många bilder som helst (heeeela tiden), bara det att alla kommer inte upp på bloggen.....men det är mycket behind-the-scene-jobb med en blogg....iaf med min :)


så minsta lilla tidslucka jag får i vardagen, eller första bästa öppna wifi jag hittar, utnyttjar jag :) men det är kul! annars skulle jag ju inte fortsätta haha :)

men som ikväll, jag kom hem för en halvtimme sen och jag drog igång datorn BARA för att blogga! helt sjukt för jag är riktigt trött och borde egentligen sova.........


 


har iaf haft en riktigt bra kväll! tack till alla underbara människor och ännu ett grattis till Karro! :) <3

bilder kommer imorron, för DET orkar jag faktiskt inte fixa nu...... ;)

stort grattis också till underbara Hannes som fyller år idag!

nu ska jag sova.......

godnatt<33

Av Johanna Ridderström - 11 augusti 2012 18:56

Fanns inget öppet bra skit-wifi i stan så jag kunde inte blogga......
Kom hem med ett annat par skor som var snyggare! Jag är asnöjd! :)
Nu ska jag iväg till en kompis på maskerad :) bilder på mig får ni sen ;)

Av Johanna Ridderström - 11 augusti 2012 14:03

drar nu med mamma och syrran in till stan för att shoppa <3
hörs när jag är där för dom har öppet wifi! :D yeyy!

Av Johanna Ridderström - 11 augusti 2012 12:31

och så ful i fejset som man kan bli......

sov ute med tjejerna inatt av den enkla anledningen att dom tok-ville det......

jag har lite mascara runt hela ögonen (fick inte bort allt igår......), jag är rödrosig om kinderna och är lika blek som snövit......

det ser hemskt ut.

men jag ska slänga mig in i duschen, vakna till och sminka mig......hoppas det funkar.....


lite bilder från igår


     

 


latterrr<33  


Av Johanna Ridderström - 10 augusti 2012 18:36

har käkat lite tacos och nu drar jag iväg till haga!

ha en bra kväll!

det ska jag och mina värktabletter....haha, nejdå, kommer bli en grym kväll!


 


latterrr<33

Av Johanna Ridderström - 10 augusti 2012 18:00

mår rätt okej nu.....slängde i mig en värktablett.....

absolut inte kul att ha så ont....speciellt inte på en fredag.


menmen :) nu sitter jag och har precis valt ut fotona jag ska ha i mina 6 ramar :) det kommer att vara 8 totalt men dom andra två har jag redan foton i :)


 


syrrans kalas är nu igång och alla verkar älska att jag dyker upp någon gång ibland och tar kort, skämtar eller kramar om någon.....förutom jossan....av någon anledning har hon gått tillbaka till att hata mig för allt jag säger och gör......

mamma säger att hon är avundsjuk och att hon tycker att hennes storasyster är perfekt och att hon ser mig som en idol. och det är så. det vet jag.

jag är självklart inte perfekt, men det har hon fått för sig och trott i 12 år så det blir nog svårt att få henne att ändra uppfattning.....

men hon är riktigt otrevlig.


   


alla hennes kompisar har sagt till henne att vara snäll mot mig när jossan har börjat skälla. jag älskar hennes kompisar och jag gillar att våra kompisar blir som gemensamma kompisar. men det verkar inte jossan göra. hon tror att jag smörar för hennes kompisar och att jag vill stjäla dom ifrån henne.

löjligt, menmen......

hennes kompisar är iaf på min sida och det vet jag också. dom vart arga på jossan när hon började skrika på mig för att jag kramade henne........


 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards