johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 5 juli 2013

Av Johanna Ridderström - 5 juli 2013 11:45

Idag är det fredag! Jag och Belinda har bestämt att filma hela den här dagen så att ni får se hur en dag på Hampe ser ut. Kul va? :)

Idag är det massa roligt som händer!

Dels ett tjej-seminarium där massa "tjejfrågor" tas upp. T.ex om relationer, självkänsla och Bibelns syn på kvinnor. Det brukar oftast sitta en panel med ledare på scenen och prata om olika ämnen. Frågor har även kunnat ställas i en frågelåda under veckan om det var något specifikt man ville ha svar på.


Ikväll är det även en konsert med Hansam. Har aldrig hör dem förut men hoppas på att de är bra...


Nu ska vi kila iväg till vår Workshop och försöka få klart filmen tills imorgon!

Kram <3

   

 

Jag och lite folk från Botkyrka i Stockholm :)

Btw, Tack Marvin för att du hällde ut din vattenflaska över mig...det värmde...

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards