johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 27 juli 2013

Av Johanna Ridderström - 27 juli 2013 23:20

Jag har under de senaste dagarna utsatt min kropp för oerhört mycket motion!

1 promenad, en ansträngande lekdag med kusiner, 1 joggingtur, bergsklättring, fotboll, situps, armhävningar och stretching!

Är en aning mör i kroppen nu haha ;)

Vet inte vad som hände? Helt plötsligt fick jag ett ryck och kände för att vara duktig typ...

Eller ja, "helt plötsligt" var det väl inte kanske eftersom jag precis hade investerat i en ny sport bh när rycket kom...

Jag blir verkligen sjukt motiverad till att träna när jag har fina träningskläder!

Har blivit så pass konstig att jag sitter och funderar om jag ska ställa klockan för att ta en löptur imorgon bitti...


   

Min nya fina lila sport bh

Av Johanna Ridderström - 27 juli 2013 09:45

Idag åker vi iväg ett gäng för att bergsklättra i Örebro...

Även fast både min ormfobi och min lilla rädsla för höjder är ett existerande faktum och talar lite emot detta, så är det här ändå en liten dröm som går i uppfyllelse!

Vi kommer komma hem mellan 6 och 7 ikväll och förhoppningsvis är vi då oskadda med våra liv i behåll!

Miljontals kort kommer att tas, dock inte med min kamera, så vi får sen när jag kan få upp bilderna här. Kanske tar några dagar?

Jag är iaf väldigt taggad till det här! Och även om jag nu skulle totalsuga på att klättra så kommer det ändå bli kul! Jag ska nämligen hänga med 6 stycken genomunderbara människor idag :)

Men vi kan väl hålla tummarna för att jag åtminstone ska lyckas ta mig upp en eller två meter på klippväggen..?


 


Jag kom hem alldeles för sent igår egentligen för att det ska vara bra för min kropp. 5 timmar har jag sovit inatt. Alltid något, men inte så smart när man ska iväg tidigt för att klättra...

Jaja, det var väl värt det antar jag, för mysigt hade vi det igår! Gillning, brännboll, fotboll och trevlig folk!

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards