johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 9 juli 2013

Av Johanna Ridderström - 9 juli 2013 23:08

Om jag ville att min dator skulle explodera i överflöd av bilder, filmer, dokument och låtar så hade jag inte satt mig ner och försökt rensat den. Men nu är det så att jag uppskattar en sorterad och relativt snabb dator som inte är i farozonen av att kollapsa. Så jag har nu suttit i flera timmar och kollat igenom, rensat och sorterat hundratals objekt. Det braiga med att gå tillbaka i gamla mappar är att man hittar så mycket roligt! Jag gick tillexempel igenom alla gamla bilder från tuna och hittade MASSOR av söta bilder på många vänner i mini-format. Jag och Belinda har ju varit bästa vänner i snart 10 år, så en del gulliga bilder på mig och henne hittade jag från när vi var små :)


 

Av Johanna Ridderström - 9 juli 2013 22:30

På eftermiddagen idag åkte jag hem till Springmann där vi satt och pratade hur länge som helst i hennes soffa. Efter det gick vi en promenad och det slutade med attt vi satt med varsin glass på min altan. Hon stannade på kvällsmat och blev sedan hämtad vid halv 9.

Vi hade ju inte sett varandra sen skolavslutningen så vi hade mycket att ta igen! Riktigt mysigt att umgås med vänner som man älskar så mycket och som känner en så väl! Synd bara att vi båda var så sega att vi satt och gäspade 85% av tiden haha ;) Men det funkade ju ändå!


 

Min fina <3
  


Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards