johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 11 juli 2013

Av Johanna Ridderström - 11 juli 2013 22:32

Vi idag suttit ett gäng tjejer i Köpings pingstkyrka och planerat inför ett läger som kommer att vara i augusti. Ett superkul läger som är för barn i åldrarna 8-12. Det här är ett läger som inträfar varje sommar och som jag själv brukade vara med på när jag var liten. Så det ska bli hur kul som helst att nu vara med som ledare!

Jag ska hålla i en morgonsamling och i en workshop (drama/teater) :)

Tänk vad mysig att gå upp tidigt och ha en liten ledarsamling där man går igenom och ber för dagen! Tänk att sen gå ut och sätta sig runt en öppen eld, sjunga någon sång, lyssna på något bibelord och sen äta frukost. Och tänk att det fortsätter att vara sådär mysigt resten av dagen! Lek, bad, god mat och härligt folk. Lite som Hampe, men i mycket mindre format ;)


 


Ni som känner fört får gärna vara med och be för att Berea-lägret ska bli så bra och innehållsrikt som möjligt!

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards