johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 15 juli 2013

Av Johanna Ridderström - 15 juli 2013 15:12

Jag ÄLSKAR citat! Jag har en hel mapp på datorn med citat som jag tittar i när jag behöver motivation och inspiration. För en enkel uppmaning kan få en att klara av mycket.

Här är några av mina favoritcitat:


Storms make trees grow deeper roots


Color outside the lines


Stay Strong


Learn from yesterday - Live for today - Hope for tomorrow


Don't dim your light simple beacause it's shining in someones eyes


Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain


Livet svåraste råga är om livet har någon mening. Svaret är, upplev livet som meningsfullt och du skall finna frågan meningslös.


Att vara stark är inte att aldrig falla
Att alltid veta
Att alltid kunna
Att vara stark är inte att alltid orka skratta
Att vilja mest
Att alltid lyckas
Att vara stark är att falla till botten, slå sig hårt och komma igen
Att våga hoppas
Se ett ljus i mörkret och alltid kämpa

 
  



Av Johanna Ridderström - 15 juli 2013 12:15

Testade en ansiktsmask som stelnar och som man behöver dra bort efter ett tag...

Det som är bra med dem är att man faktiskt får ett bra resultat. Huden blir lenare och blablabla...

Men det gör ont! Inte lika mycket som liksom en 10:a på skalan, men ändå mer än när man drar bort ett plåster. Typ 6,5?

Bra att den funkade iaf, så att det var värt det...


 

Innan jag visste hur förbannat ont det gör att få bort den. Helt utan någon som helst aning...

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards