johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 7 juli 2013

Av Johanna Ridderström - 7 juli 2013 23:00

Jag vet att detta förmodligen uppfyller alla kvalifikationer till att klassas som fusk, but oh, I really don't care. Jag har varken kunnat eller ens prioriterat att blogga när jag varit på Hampe. Därför tänker jag tidsinställa inlägg så att det kommer upp en sammanfattning av dagen för varje dag jag varit på Hampe. Så om ni vill läsa mer specifikt om hur jag haft det dag för dag så kan ni gå tillbaka i arkivet.

Jag har haft sjukligt kul med massa underbara människor! Att befinna sig på ett läger med massa galna och roliga ungdomar som det lyser om 24 timmar om dygnet är ju helt awesome! Jag är fylld med så mycket energi (fast jag bara sovit några enstaka timmar inatt + att jag håller på att däcka i skrivandets stund)! Det har varit så oerhört bra och givande att komma bort från allt i en vecka. Att bara fokusera på Gud och vara omringad av personer som sprider positiv energi!
TACK till alla fantastiska människor som var med och gjorde Hampe13 till en grym vecka! <3
Nu taggar vi Hampe14! ;D

 

            

 

Bilder tagna under hampe från min instagram "johannaridderstrom"

Av Johanna Ridderström - 7 juli 2013 19:15

     

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards