johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 24 juli 2013

Av Johanna Ridderström - 24 juli 2013 17:30

Det här med min släkt på pappas sida är kanske inte så enkel att förstå, så jag tänkte förtydliga lite saker för er.

Min farmor och farfar är inte gifta, men de har två barn ihop. Pappa och hans äldre bror (min farbror) Per. Farmor har efter det skaffat ett till barn (Jessica) med en annan man. Farmor är nu sambo med Gösta, men de har inga barn tillsammans. Gösta har funnits i mitt liv sedan jag föddes och är min "farfar" minst lika mycket som min biologiska.

Jessica (min faster) och hennes sambo bor vi hos här i Skövde. Jessicas sambo Tulle har sedan innan två barn. Rasmus 20 år och Sandra 23 år.

Sandra har ett barn som är 2 år och heter Vincent.

Rasmus är nu i Finland tyvärr så honom kan vi inte träffa, men vi har hängt väldigt mycket med Sandra och Vincent de här dagarna i Skövde :)


Det här är alltså en liten förtydligan av pappas sida av släkten...

Förstår ni nu att jag hade lite problem att rita släktträd i skolan när jag var liten haha?


 

Jag och Sandra (Alexandra) igår


Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards