johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 13 juli 2013

Av Johanna Ridderström - 13 juli 2013 20:41

Jag och Belinda bestämde ju oss för att filma en hel dag på Hampe. Nu finns de klippen ute på youtube! Titta om ni känner fört!

(Ps. vrid ner volymen innan ni kollar på del 1)


Av Johanna Ridderström - 13 juli 2013 19:45

Jag och de andra två tjejerna i min familj är barnvakt åt Oscar och Victor hela dagen idag. Morfar tog dock hand om dem medan vi var på bröllop. Men nu har vi varit här i flera timmar och hunnit smälla i oss både pizza och godis! Vi ska sova här inatt också då föräldrarna inte kommer hem förrän runt lunchtid imorgon.

De andra två kusinerna Wille och Noah har varit här och härjat också. Så himla mysigt!


                           

Av Johanna Ridderström - 13 juli 2013 17:15

Idag har jag varit på bröllop! Och inte på vilket bröllop som helst, utan idag har jag fått se människor som funnits i mitt liv så länge jag kan minnas, gifta sig. Jag lyckades i alla fall bita ihop i några minuter innan tårarna kom...

Det är få människor som är så gjorda för varandra som dessa två! Och få människor som är så godhjärtade och genomfina som Jon och Karro!

Grattis till det fina paret <3

Jag önskar er all lycka!


           

Av Johanna Ridderström - 13 juli 2013 13:30

På väg till bröllop!

 

Av Johanna Ridderström - 13 juli 2013 11:15

Vi har under det senaste halva dygnet haft en femkamp som idag avslutades med doppahuvudetivattenochgrävaframensockerbiturenskål
mjölmedmunnen-leken. Siven vann :)


                                          

Av Johanna Ridderström - 13 juli 2013 09:45

Jag är så hungrig så jag tror att jag snart avlider...

THANK YOU LORD för att vi alldeles strax ska sätta oss i köket och slänga i oss något ätbart!


Igår tittade vi på filmen Evild Dead trots att majoriteten inte ville. Jag tillhörde majoriteten då jag redan vid 12 höll på att somna...

Jag tvingades dock att vara uppe och det slutade med att jag somnade sist...

Siven som föreslog filmen somnade en halvtimme in i den och Belinda som var den andra som ville se den tappade lusten efter ett tag. Joa somnade också (såklart) till filmen. Så jag, Springish och Belinda låg och kollade på filmen, fast ingen av oss egentligen ville...

Jag gillar inte ens skräckfilmer. Inte för att jag blir superrädd och drömmer mardrömmar, men för att de är obehagliga, har inget budskap what so ever och de slutar ALLTID dåligt. Inte som man vill att de ska sluta iaf...,och det är ju dåligt...

Men vi låg iaf där och kollade klart på filmen. Den var ganska läskig. Men vi (mest jag) kommenterade dock saker ur filmen ibland, och det var väldigt skönt för då vart det lite roligt. Vi låg till och med och skrattade högt till vissa scener.

För det är ju ingen som är smart i skräckfilmer. Det är aldrig någon som stannar upp och tänker till... Utan de går själva ner i källare där det droppar blod från taket och de går ensamma in i mörka skogar.

Då får man ju nästan skylla sig själv? Åtminstone lite?


Anyway, nu är det frukost som gäller!


 

Yes, it's my large ass you see to the left in this picture...

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards