johanna.ridderstrom

Alla inlägg under april 2012

Av Johanna Ridderström - 6 april 2012 15:54

just nu är vi 16 personer hemma hos oss + en hund och en katt....plus att 4 av dom där 16 är 3 år eller yngre.....

det är ju inte tyst så ofta om man säger så...

dock lite tystare nu för nu sitter hälften och tittar på filmen och resten i köket och pratar lite...  


vaknade imorse och tänkte att det var så skönt att det är söndag för då får jag ju träffa belinda imorron....jaa, så går blir det i mitt huvud om man går till kyrkan på en fredag istället för på söndagen....riktigt besviken blev jag när jag kom på det....


nu ska jag ta det lungt i typ fem minuter till och sen blir det att gå ut i kalabaliken sen igen....

har förresten fixat MASSOR med tidsinställda inlägg eftersom att jag inte kan blogga lika mycket när vi har besök 24/7....

och jag önskade att jag kunde bjuda på några roliga bilder men det får bara bli den här tråkiga...önskar att jag hade en kamera....speciellt nu....

men nu får ni iaf se hur vasen ser ut som jag köpte igår :) alltid nått...



haha, laterrr <33

-

Av Johanna Ridderström - 6 april 2012 15:00

now it's to late for you and your white horse to come around..


Av Johanna Ridderström - 6 april 2012 12:00

VAD JAG GARVADE!! XD

hahahaa, oh my...

nörd jag är....

(.....)


Av Johanna Ridderström - 6 april 2012 11:15

 

Av Johanna Ridderström - 6 april 2012 09:41

nu är alla uppe och igång och gör sig redo för kyrkan. förutom jossan som ska ta hand om kajsa och pappa som ligger och sover.

riktigt tjurig idag av några olika anledningar......har varit nära till gråt ett tag nu......usch fy....riktiga idioter finns det här i världen!

aja, jag kan ju inte göra nåt åt saken just nu så nu är det väl bara att le och visa att jag är starkare än så....

ni fattar säkert ingenting....

menmen........


latterr <3

Av Johanna Ridderström - 5 april 2012 23:37

haha, så, nu har man varit till köping två gånger idag. första gången med bettan för att hämta matte och andra gången med tomas för att lämna matte :)

jag och tomas kom nyss hem och då var jag så trött så jag ligger redan i sängen....

har haft en riktig kul dag idag! det har hänt massor! och det har gått åt så mycket energi......särskilt om jag och matte ska vara i samma rum....(......)

han och jag är verkligen på varandra 24/7! och då menar jag att vi busar.

inget annat.

men grejen är att wille (hans och bettans son) börjar gråta och skrika så fort den ena knuffar den andra....inte så jättekul men ändå så gulligt för han är ju alltid på pappas sida haha :)


nej nu måste jag sova!

latteerr <33


 

Av Johanna Ridderström - 5 april 2012 20:30

eftersom att jag inte kommer kunna sitta vid datorn så mycket nu så kommer ni få många tidsinställda inlägg...men det går väl lika bra?

hoppas det....


Av Johanna Ridderström - 5 april 2012 17:15

nu är vi hemma från åsby :) fick med mig en stor genomskinlig rosa vas och tre plastrosor (2 vita och en rosa)

är ju absolut inget fan av rosa men det här är mer en ljus, romantisk rosa som är ganska somrig och som kommer att passa PERFEKT i det nya rummet!

nu går jag nästan aldrig in på mitt rum.....blir nästan illamående...det ser så fult ut! men eftersom jag ska byta rum om några veckor så orkar jag inte bry mig att göra något åt regnbågsrummet....

ALLDELES för mycket färg....

men sen nu när jag vet att jag snart ska byta rum så är det ju inte samma sak som att när jag förut bara fick acceptera faktumet att jag MÅSTE bo i mitt nuvarande rum...

nu ska jag vara lite social...

och ska dessutom ge mig en klapp på axeln för jag har faktiskt varit GRYMT DUKTIG på att blogga även fast vi har gäster här 24/7


och snart kommer stockholmarna :)

latterr <33


 

    

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards