johanna.ridderstrom

Alla inlägg under april 2012

jb

Av Johanna Ridderström - 12 april 2012 09:15

loggan vi kommer ha på vårat engelskaprojekt :)



Av Johanna Ridderström - 11 april 2012 21:35

har pluggat, sovit och städat så har inte kunnat blogga.....plus att internet va avstängt för att pappa vart tjurig för att syrran inte svara i sin mobil fast han hade ringt typ 5 ggr......

jag tror inte man kan hitta någon annan som kan bli irriterad på så många grejer som han kan! börjar bli riktigt förbannad på att han kan bete sig hur han vill "bara för att han är pappa".


har även haft huvudvärk och magont men har verkligen ansträngt mig för att vara så positiv som möjligt idag......så tråkigt bara att vädret är så tråkigt....så för er som undrar så joggade jag nte t skolan imorse......

hade inte musikprov utan det är nästa vecka :)


måste dra nu....


latterr <33

Av Johanna Ridderström - 11 april 2012 08:00

har nu på mig joggingkläder för att springa t skolan (har idrott på morgonen så då kan jag ju fixa mig efter lektionen + att jag blir uppvärmd)

smart brud over here!

hoppas jag är lika smart i eftermiddag då vi har musikprov......har ju världens längsta håltimme innan så jag hinner plugga på ännu mer! chilll ;)

nej, nu kommer tjejerna snart!

lattteerr <33


Av Johanna Ridderström - 10 april 2012 23:32

FYRA - NOLL TILL BARCELOOOOOONAAAA!! :D

YEYYY! <3

Av Johanna Ridderström - 9 april 2012 23:09

ligger nu och glor på die hard 4 <3 kan nog inte bli bättre, haha :)

har ju sett dom andra (vissa flera gånger) men det har bara blivit så att jag inte har sett 4:an...

är nu en bit in i filmen och ligger nu nästan och skakar för att jag är så ivrig.......(haha, har ju sagt förut att jag är ett STORT die hard fan)

now i'm gonna get back to the movie <3


latterr <33

Av Johanna Ridderström - 9 april 2012 20:21

kom nyss in efter en seg och blöt promenad...

jag och belinda gick en promenad som egentligen skulle ha gått dubbelt så snabbt men hunden (jaa hunden....) skulle gå och lukta och titta på allt.......

och då va det ju inte jättekul att det var kallt och småduggade....

haha, till och med belinda vart irriterad.....


menmen...hon är ju så söt så det är lugnt haha :)


nu sitter vi alla i soffan och myser <3 (och längtar INTE till skolan imorron!....fattar inte ens varför folk frågar?....)


lattterr <33


 

Av Johanna Ridderström - 9 april 2012 09:45

hahaha!!

lika rolig varje gång!


Av Johanna Ridderström - 9 april 2012 00:38

Belinda ringde för flera timmar sen och sa att hon va hemma från thailand! jag trodde ju att hon skulle komma imorron så snacka om att jag vart överraskad......dom hade inte haft tillgång till internet de sista dagarna som dom trodde så har inte hört något ifrån henne sen tisdags och det var en kvart på fb...




men jag är iaf jätteglad! :D ska träffa henne imorron men eftersom jag fick reda på att vi har planer på eftermiddagen så får det nog bli efter kvällsmat....tänkte att vi kanske kunde gå en promenad med kajsa...belinda vet inte om det men ska ringa henne det första jag gör imorron :)


laterrrr <33


  

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards