johanna.ridderstrom

Alla inlägg under april 2012

Av Johanna Ridderström - 18 april 2012 21:37

 


ska upp 6 imorron och borde lägga mig tidigt....men hallå?! BARCA - chelsea!!

just nu ligger barca under med 1-0......

SKÄRP ER!!!!!

SITTER OCH HOPPAR I SOFFAN!!!!

KOM IGEEEEEEEEEEN NUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Johanna Ridderström - 18 april 2012 17:06

det blev inget musikprov idag för belinda va sjuk (det var bara vi som skulle göra det eftersom att vi missade det sist) och vi hade vikarie....närmare bestämt ellinor :)


världens bästa vikarie! :D satt och snackade med henne efter lektionen :) så skön!


 

Av Johanna Ridderström - 18 april 2012 16:51

känner mig faktiskt riktigt duktig!

satt och gjorde en uppgift på håltimmen, mitt rum har jag gått och småstädat hela tiden så det hinner aldrig bli stökigt, jag ska strax slänga in en tvätt, imorron ska jag till västerås för att LÄRARE vill att JAG ska var med på en årlig kulturdag tsm med några andra (tredje året på raken, kan vara rekord) :D

sen ska jag sätta mig och göra klart 2 skrivuppgifter i svenska och söka fakta till ett arbete i SO:n


 


snacka om duktig! har nog aldrig varit så här stolt! och jag jobbar ju bra under stress :) dock måste jag ta det lite lugnare och inte sätta för stor press på mig för jag har börjat få ryckningar i ögat för att jag stressar för mycket och inte sover ordentligt.....not good...


 


rockade mina orangea/korallfärgade byxor idag tsm med mitt glasögon-linne och en svart kavaj....var dock tvungen att byta om när jag kom hem eftersom att jag behöver tvätta kavajen....

har fått många komplimanger på sistone om mina kläder, kul!


 


och imorron ska jag SHOPPA!! VAD JAG LÄNGTAR!!! :D

nej, back to work!


latterrr <33

Av Johanna Ridderström - 18 april 2012 14:00

okej, brukar aldrig göra "listor" på vad jag ska köpa....det är ju roligare att gå runt och kolla i butikerna men nu den här gången (som förmodligen blir imorron, på fredag eller lördag) MÅSTE jag prioritera...har lust att köpa allt jag gillar (och grejen är att jag skulle kunna handla mer än vad som står på listan, det skulle inte göra mig helt pank) men om jag ska ha den där systemkamera gäller det att vara hård!


                     


så det här är vad jag har kommit fram till ungefär....

jeansen och hatten MÅSTE jag ha...eller egentligen "måste" jag ju bara ha jeansen...mina svarta har gått sönder....men jag älskar verkligen hatten också så den prioriteras!

sen är det fritt fram att köpa TVÅ tröjor....men det måste kosta under 200 tillsammans....hård budget, i know.....


wish me luck, haha :)

latterr <33

Av Johanna Ridderström - 17 april 2012 20:13

okej, så tydligen har dom samlat de bitchigaste brudarna från varje säsong av top model i samma program.......

kommer bli kaos........

bland alla är det typ tre tjejer som är okej....

man vill ju se dom man gillade och inte dom man nästan hatade och skrek åt hemma i tv-soffan....dom man typ kunde betala för så tyra skulle säga ett annat namn i utröstningen....

menmen, drama får man ju iaf varje måndagskväll framöver!


Av Johanna Ridderström - 17 april 2012 19:19

           

vet att vissa foton är skitdåliga men det är för att syrrans kamera suger....nog den sämsta kamera som skapats.....på riktigt...


ska nu strax bänka mig framför tv:n och glo på top model (usa) :) de är idag första avsnittet på en säsong med bara gamla deltagare! kul! plus att vi ska kolla på nya tv:n :)

blir att titta med åtmistone mamma, haha, ett riktigt typiskt "mamma-dotter-program" :D


hade friendsmöte idag, riktigt mysigt faktiskt....haha, alla är så underbara där :)




senare ikväll ska jag nörda musikhäftet eftersom att jag och belinda (dom ända som inte va där sist(belinda:thailand, jag:möte)) ska göra musikprovet imorron (haha, låter ju lite skumt att det är bara vi och just vi)


   latterrr <33

Av Johanna Ridderström - 16 april 2012 21:55

                            

Av Johanna Ridderström - 16 april 2012 11:30

 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards