johanna.ridderstrom

Alla inlägg under maj 2012

Av Johanna Ridderström - 27 maj 2012 10:45

det är väl ingen som har missat att det är morsdag idag? hoppas inte det.... min mammas present får ni bild på senare! :D


Av Johanna Ridderström - 27 maj 2012 00:30

WOOOHOOOOOO!!!!!!!!! SVERIGE ÄR VINNARE AV EUROVISION SONG CONTEST OCH LORREN ÄR NU INSKRIVEN I HISTORIEBÖCKERNA SOM FEMTE SVENSKA VINNAREN AV EUROVISION!! :D SÅ COOLT!!!

MÅSTE JAG ENS SKRIVA ATT JAG OCH BELINDA ÄR SÅ GLADA ATT VI SPRINGER RUNT OCH HOPPAR OCH SKRIKER??

VI SPRANG PRECIS ETT VARV RUNT KVARTERET BARFOTA OCH I SHORTS OCH T-SHIRT OCH SKREK!! HAHA :D VI ÄR JU INTE AAAALLLLSS GLADA..... ;D

MEN ITALIEN KAN JU GÅ OCH DRA NÅGOT GAMMALT ÖVER SIG EFTERSOM ATT DOM VAR DOM ÄNDA SOM INTE GAV SVERIGE NÅGRA POÄNG.....!

MENMEN, VI VANN JU MED 113 POÄNG ÖVER TVÅAN RYSSLAND IAF!!!! :D

ÅÅÅÅHHHH!!!!!! EUPHORIAAAAAA!!!! <3<3<3

DEN BÄSTA LÅTEN NÅGONSIN SOM VARIT MED I EUROVISION!! STOLT SVENNE!! :D


Av Johanna Ridderström - 26 maj 2012 09:24

Lite bilder från konfirmationen :)

           

              



 

               

Av Johanna Ridderström - 25 maj 2012 20:02

Tänkte jag skulle berätta lite om vad vi gjorde på min födelsedag :)

Dagen började med att min familj + Johanna kom in på morgonen och sjöng och gav mig presenter. Blev as paff när jag såg Johanna så jag fatta först inte ens att det var hon. Sen cyklade vi till skolan som vanligt. Det sög att vi hade beep-testet på min födelsedag, men dagen blev bäst ändå :) 

Efter skolan tog vi lite skämtbilder på Johanna:         


 

     


Sen skulle vi gå till kinaresturangen (trodde jag) så vi börjar gå...men åt fel håll. Så jag stannar och frågar vad vi håller på med. Då börjar johanna leta i sin väska och säger: Ojj! säg inte att... neej jag glömde den! Så vi går tillbaka till hennes hus igen. Då kommer Nina, Springmann, Elin och Joa ut och sjunger ''ja må hon leva'' haha :D . Höll på å skita på mig!


Så det fick bli en kväll med mina underbaraste tjejjor

 Vi käkade hamburgare och pommes frites                  Had Johanna hade också satt ihop en frågesport med frågor om mig som dom andra tjejerna skulle svara på, där springmann vann :)


Vi spelade kubb ;)  

 


Där vi vann....nästan..:)...



       

                   k  

        


    


Och i slutet av kvällen tittade vi på en film, som jag fickav Johanna i födelsedagspresent som hon hade gjort, med klipp på oss ända från 6:an tills nu :) vi satt och garva hela filmen igenom tills slutet då texten: Du är underbar, Jag älskar dig, kom och alla blev rörda och nina börja störttjura


Tack till er bästaste vänner <3


  







  







  

Av Johanna Ridderström - 24 maj 2012 14:57

sitter nu på altanen med siven och har pluggat i en och en halv timme, vi fick arbeta på valfri plats på so:n och eftersom att det är världens chillaste väder blev det att sitta ute och skriva om martin luther :D vi ska strax tillbaka till skolan....

om en timme kommer jag, siven, nina och belinda vara hemma hos henne och bada :) längtar! <3


Av Johanna Ridderström - 23 maj 2012 22:05

Världens bästa födelsedag! Och jag kan nu inte sluta gråta nu när jag fattat allt som hänt idag. Det finns inte ord för hur mycket du betyder för mig Johanna Ridderström! fattar du det?! Kan bara säga att jag älskar dig


 


Berättar mer imorrn om vad vi gjorde, men nu är jag så sjukt trött efter den här dagen så nu ska jag strax sova.



 



Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards