johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Johanna Ridderström - 2 mars 2012 15:34

är nu hemma från picknicken :) riktigt mysigt! vi spelade finns i sjön (jag vann)(tihi) och sen gick jag på en kort promenad :)


     


solarN

       


nu bär det strax av t stockholm :) sitter faktiskt med noah i knät nu :) han ska vinka av wille (så gulligt) <3


update senare!


lattterrr <33

Av Johanna Ridderström - 2 mars 2012 10:00

jag och belinda hade ett "askungen maraton" i förrgår (minus 3:an.....har sett den en gång och ALDRIG mer.....)

det va sjukt många scener i 1:an som man heeeelt hade glömt bort....

men iaf, då började jag tänka på den här filmen som jag brukade älska....



älskar fortfarande sången...dock inte filmen....

vilken var/är eran favorit disneyfilm?

mina var askungen 2 (kunde nästan alla repliker) och såklart robin hood! vart överlycklig när jag fick robin hood filmen! <3 är fortfarande en av mina favvofilmer (vuxenfilmer inräknade)



men det är ju sant: man blir ALDRIG för stor för en disneyfilm!


Av Johanna Ridderström - 2 mars 2012 00:24

ska alldeles strax lägga ifrån mig datorn men tänkte först bjuda på en liten update.....jag har verkligen inte varit på humör att blogga menmen....


kom hem från belinda ungefär vid 6 och då käkade jag, mamma och pappa (jossan sover hemma hos hanna, esther och israel inatt).

sen har jag slappat framför datorn och tv:n resten av kvällen :) glott på the mentalist och vänner <3


 


hemma hos belinda vaknade vi vid halv 10 (hade somnat vid 12 kvällen innan för belinda va trött efter vaccinet) så då käkade vi frukost, slappade, åt och gick ut :) vi va nog ute i några timmar (och fotade såklart)(fast bara skämtbilder). förhoppningsvis kan jag lägga ut några imorgon......belinda måste bara lägga in dom i datorn först.....

igår tog jag massa fina bilder på belinda <3


 

   


nu MÅSTE jag sova.....ska upp tidigt imorron för att träffa hanna, esther, syrran och israel....skulle tydligen gå ut nånstans? fattar inte riktigt....?


sen blire STOCKHOLM men mamma, syrran och min kusin wille! SO EXITED! ska bli så kul att träffa jonas, malin och grabbarna! <3 blir förmodligen att åka och bada så bikinin packas!


latttteeerr <33

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards