johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Johanna Ridderström - 4 mars 2012 18:17

går runt och småstädar litegrann...gör så mycket jag orkar...har haft så sjukt ont i magen idag och då menar jag verkligen O-N-T.


satt och stönade i badrummet imorse...vaknade 20 i 8 av att jag ville skrika för att det gjorde så ont...gick på toa och tog några tuggor av ett äpple innan jag somnade med det i handen.

sen vaknade jag lite senare och hade, om möjligt, ondare....så då tog jag två olika tabletter. och ni som känner mig vet att det ska ta mycket till att jag ska ta tabletter!


sen har det gjort lite småont då och då senare idag men det kommer vara över helt imorron (i know my body)


   

Av Johanna Ridderström - 4 mars 2012 15:15

jag älskar ju lockigt hår! har nog bara plattat mitt hår under 10 gånger....det sliter ju fruktansvärt på håret!


sover med en fläta ganska ofta (det är ju bra för håret) men på senaste tiden tycker jag att det är finare med lockigt hår om man har mörkare hår (brunt, svart, rött)


men jag tänkte idag lägga upp några bilder på kändisar vars hår jag ÄLSKAR (på bilderna iaf) :) blir lite avundsjuk när jag bläddrar igenom dom....mitt hår ser inte bra ut idag....ska duscha ikväll...


   

 

   

       

 

           


sen sägerjag absolut inte att det är fult med blont lockigt hår! beror på personen. titta t.ex på Reese Witherspoon! Hur snygg som helst i sitt hår! fast det är mer vågigt :)


 


två av mina favorithåruppsättningar är sidoflätan och "bullen"


 

 


sen älskar jag sidecut! (även om det är ganska mycket "igår") funderat/funderar på att skaffa det?...men jag tror inte det...vågar liksom inte förstöra en del av mitt hår....


 


en som ser amazing ut i det är Cher Lloyd


     


en grej jag funderar lite seriösare på är lugg...det är ju liksom något som aldrig kommer försvinna... men jag tycker det är lite mer somrigt...kanske nåt att satsa på till sommaren?..


         


tips på saker som gör att ditt hår växer snabbare, blir glansigare och starkare:


 


latttteer <33

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards