johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Johanna Ridderström - 25 mars 2012 21:34

ska strax gå och göra mig iordning för att lägga mig i sängen och kunna glo på några vänner-avsnitt innan det blir altför sent....har haft en riktigt awesome dag idag även fast det inte har varit något speciellt med den...

ganska taggad inför imorron :) jag och nina ska rida på eftermiddagen! så kul att vi äntligen får göra såna grejer på idrotten!

dock inte lika kul att inte kunna rida med belinda....hon landar förövrigt snart i thailand och då är det bara tidig kväll där...så avundsjuk men jag är ändå glad för hennes skull....och jag saknar henne redan... <3 men bara två veckor kvaaar! haha, positiv unge!


 


latterr <33

Av Johanna Ridderström - 25 mars 2012 17:36

INNE




Pastell


                              Jag är inte riktigt den som har regnbågen som modeikon men jag har ändå fallit för vårens trend! Härliga färger som man kan matcha nästan hur som helst! Jag gick in på gina idag och första tröjan jag såg dreglade jag över, liksom andra och tredje.....

Älskar också pastellnagellack! pastell, pastell, PASTELL! :)




Våren


måste säga att vårarna bara blir bättre och bättre! Jag älskar vårjackor, blommor och att man blir så himla glad! jag vet att om någon månad kommer jag vilja skjuta alla fåglar (om dom låter eller inte lär nog inte spela någon roll) men just nu är jag kär i det fina kvittret utanför mitt fönster :)


sen hoppas jag att ni inte har glömt att ställa fram klocken en timme eftersom det är sommartid nu :)




Instoppat

 




YOU GO GIRL! (haha) fast det är ju snyggt på killar också :)

hade faktiskt mitt mörkröda linne instoppat i mina svarta jeans idag :)



 

är så snyggt med bara någon enkel basttröja/linne instoppat i lika väl långa som korta byxor! något jag verkligen har fastnat på!

 


UTE

 


Den sista dokusåpan

 


man hoppas verkligen att det blir den sista......hade inte förväntat mig världens bästa tv-serie direkt (visste ju vilka som skulle vara med) men det här var riktigt lågt! har dock inte sett något helt program efter det första men har ändå sett småsnuttar och av det och den kan den ju garanterat förvänta sig en diss av mig!

riktigt b-program...om inte ö-program.....




Bloggare som gör låtar


jag säger absolut inte att ALLA är dåliga.....men varken kissie, dessie, kenza eller tyra sjunger bra så varför ens försöka?....



bara pinsamt ju.....fast som sagt (eller skrivet) alla bloggare sjunger ju inte dåligt....ni har ju mig...haha nej, skoja bara.....

fast om jag får berömma mig lite så tycker jag att jag är bättre än dom här fyra bloggerskorna på att sjunga :)


Provocering


ja dom här videoklippen talar väl för sig själva.....men riktigt barnsligt och även om det aldrig har varit "inne" i mina ögon att provocera så är det extremt mycket mer ute nu!


ja visst, när kissie gjorde såhär var det nytt och lite spännande men att tro att folk tycker att det är lika intressant efter några år är ju bara konstigt....jag gillade det inte när kissie gjorde det och inte nu heller.....riktigt störda människor!

Av Johanna Ridderström - 25 mars 2012 15:17

tror att jag nu är nöjd med hur bloggen ser ut (för ett tag iaf...)

har inte kunnat blogga idag för jag sov ganska länge, sen när jag vaknade vart det bara att göra sig iordning, käka och sen dra till västerås med familjen :)

blev ett par inneidrottsskor:


   


och en enkel grå bas-t-shirt :) hittade MASSA fina kläder..... men jag är ju typ pank nu.....inte bra....men jag får snart månadspeng....men jag ska ha en systemkamera så det är bara att börja spara!


nu sitter belinda på planet till thailand....kommer sakna henne så mycket! <3 men jag hoppas hon får hur kul som helst och jag kommer sitta här hemma och vänta på att få höra om allt <3


bloggar mer igen snart! kom ju på att jag helt glömde bort min ute och inne-lista igår....så det blir att göra den idag istället!


lattter <33


  

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards