johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Johanna Ridderström - 22 mars 2012 22:43

hittade ett par helt oanvända skor i garderoben som jag förmodligen har fått av min fasters bästa vän :) sjukt chiiilll! sjukt snygga va dom också! inte speciella på något vis alls, dom såg ju ut som ett par vanliga svarta converse, men det va ju inte märkesskor. vilket såklart inte gör mig ett skit för på märkesskor sätter man dit ett märke och höjer priset med typ 500 kr......värt? nej.


det blir att ha dom imorron tsm med kläderna som jag redan har valt ut och lagt fram (!) (brukar nästan aldrig göra så så nu känner jag mig lite duktig. snabbare går det ju på morronen då också)


nu ska jag kika in på några fler bloggar och sen blir det att stänga ner datorn....ligger redan i sängen så det är ju skönt!


laaateeer <3

Av Johanna Ridderström - 22 mars 2012 21:30

.....har jag käkat, handlat med familjen och glott på the mentalist med mamma och syrran :)


är det bara jag som taggar sönder för fredag imorron? ska va med belinda på eftermiddagen och spela in vårat engelskaprojekt och på kvällen blir det att mysa med hanna och esther och kanske någon till :)

ÅHH, VA JAG LÄNGTAR! <3


 

 

världens gulligaste unge med världens bästa förebild!


ett sånt här mejl hade jag i inkorgen idag.....för er som inte vet så har jag blivit medlem i KDU (kristdemokraternas ungdomsförbund)


i början av mejlet:


 

i slutet:


 

vet inte om ni ser vad det står menmen....


ska bli kul med styrelsemöte iaf!


haha, känner mig taggad till allt just nu! :) dock inte till att belinda drar till thailand på söndag och lämnar mig i sverige i två veckor.....forever alone.....

menmen...jag överlever!


 


latterr <33


några minst sagt failade videos från idag....belinda visste inte hur man filmade med hennes nya kamera och när hon listade ut det dog den....därför ska vi göra allt imorron istället :)



Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards