johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 24 mars 2012

Av Johanna Ridderström - 24 mars 2012 19:37

nu blire att glo på film med mamma och syrran :) ska tydligen se "mannen som kunde tala med hästar"



verkar som en helt okej film....ni vet nog inte det men jag är ganska hästgalenoch är den enda som är det i min familj....jag ÄLSKAR att rida och jag har velat haft en häst hur länge som helst! när jag var liten bodde jag i princip ute på landet eftersom min bästa kompis hade hästar :)


sen har jag också läst huuuur många hästböcker som helst och då menar jag extremt många! och dom flesta flera gånger :)

haha, då vet ni!


 

(jag och mamma)


laaattterr <33

Av Johanna Ridderström - 24 mars 2012 17:19

eftersom jag verkligen inte tyckte om den headern jag valde och inte hann fixa den andra innan jag drog till belinda har jag nu en tillfällig header....ska fixa en riktig så fort som möjligt :)'


lateeer <3

Av Johanna Ridderström - 24 mars 2012 16:47

är hemma hos belinda nu för att "ta farväl" innan hon åker till thailnad imorron....och det gör hon tydligen med att skjuta grejen man spelar airhockey med på mitt finger......tack för den blånageln belinda......älskar dig också......

men det positiva är att belindas mamma kom in på rummet och sa att belinda förmodligen ha tillgång till skype nästan hela resan! :) det var mycket mer än va vi hade förväntat oss! <3


 

åker nog snart...jag kommer gråta som en idiot när jag cyklar hem.....2 veckor...TVÅ!


lattterr.... <33

Av Johanna Ridderström - 24 mars 2012 12:19

håller på att fixa en header eftersom jag nu har massa bilder på mig men grejen är att jag har tre förslag och kan inte bestämma mig........känns som att jag byter hela tiden haha?

men det är väl kanske bra? fräscha upp bloggen då och då?.....jag själv brukar bli lite småirriterad på bloggar som har samma header jättelänge! och dessutom när dom skriver "jag ska fixa en ny snart....." och aldrig gör det.....


   


jag känner mig inte på topp idag.....vääääldigt seg faktiskt även fast det bara blev någon timme efter midnatt igår innan jag somnade.....

men även fast det och det faktum att jag har huvudvärk och min kropp typ skriker nej, är jag ändå på blogghumör....weird.

har iaf bestämt mig för att börja göra en "ute-och-inne-lista" med start från idag :) (ska bli kul!)


laaaatter

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards