johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Johanna Ridderström - 17 mars 2012 17:11

 


sitter nu och gör ABSOLUT INGENTING! kul......

har precis spelat poker med familjen.....

första omgången:

mamma = 22 p

pappa = typ mellan 10-15 p

syrran = 2 p

jag = 0 p


NOLL POÄNG?!! HUR KAN DET ENS VARA MÖJLIGT?! Jag fick par, stege, och var ett kort ifrån färg ett flertal gånger! men nej, SJÄLVKLART har mamma en HÖGRE stege och SJÄLVKLART hade ALLA ANDRA ett högre par!


andra omgången:

mamma = 17 p

pappa = 2 p

syrran = 2 p

jag = 4 p


bättre än första gången iaf.....MEN! som ni ser kunde vi inte köra klart eftersom jossan hade "tappat koncentrationen"! SOM HON ALLTID GÖR!!! (och skämtar inte, hon gör verkligen alltid så) ÄR SÅ HIMLA TRÖTT PÅ ATT HON ALLTID SKA BLI SÄRBEHANDLAD!!!!!!! det är alltid "är inte det här för svårt för henne" eller "det verkar inte som att hon orkar mer".............................!

NÄR JAG VAR I SAMMA ÅLDER SÅ FANNS DET ALDRIG, JAG REPETERAR, ALDRIG NÅGOT SOM HETTE "FÖR SVÅRT"!!!!!!!!

jag hade ju kunnat vinna den sista omgången!


MEN JAG ÄR INTE BITTER!

bitch......

Av Johanna Ridderström - 17 mars 2012 14:45

 

Av Johanna Ridderström - 17 mars 2012 13:52

gomorron!

sovit gott?

jag drömde en dröm jag drömt några gånger förut....helt okej dröm för i slutet blir jag kysst av världens snyggast kille i regnet <3

i wish dreams came true!


 


idag har jag ju absolut ingenting att göra....vilket ni förmodligen vet eftersom jag redan har berättat det.....

men det skadar ju inte att plugga lite till musikprovet....

och sen kanske det blir några avsnitt vänner på det ;)

sen kanske man kan möblera om rummet.....eller åtminstone ta bort allt rött från fönsterbrädan....



var berädda på ett inlägg i timmen idag......


lattterr <33

Av Johanna Ridderström - 17 mars 2012 10:30

så gulliga vi var! <3


 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards