johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Johanna Ridderström - 26 mars 2012 21:30


imorron fyller min farmor år så på kvällen drar jag och familjen dit och käkar lite :) tror att det blir smörgåstårta <3


känner att jag börjar bli trött.....kanske ska somna i tid ikväll?

nej.


lattterr <33

Av Johanna Ridderström - 26 mars 2012 19:40

har idag ridit med nina och siven på idrotten.....snacka om att man insåg hur länge sen det va man red sist när man satt på hästryggen...man kan ju LÄTT säga att jag och nina var dom minst erfarna....jag har ju bara ridit på landet och där har det ju liksom inte funnits något "sitt rakare i ryggen" eller "håll i tyglarna längre ner" eller "nu byter ni till trav"... då har man ju liksom ridit bäst man ville....



men det gick väl bra :) haha, klart godkänt iaf och det vart ju enklare när man hade kommit igång....

taggar iaf till nästa gång! och då har jag belinda med mig också <3

hästen på första bilden här under red jag (snacka om att hon hade massa energi......)



direkt efter att jag kom hem satte jag mig vid datorn och direkt när jag skulle börja blogga ringer tyra och säger att hon är påväg hit så vi gick på en promenad och catchade up med henne :) blev en massa snack om massa <3 dock blev jag lite halvtjurig på några tyra berättade om.....

sen joggade jag tillbaka från henne (kändes ganska skönt och det lär bli många fler promenader/joggingturer nu när vädret är så fint)


latterr <33

Av Johanna Ridderström - 26 mars 2012 10:45

grattis bästa roberto som fyller 17 år idag!! :D

saknar honom faktiskt även fast det inte var så länge sen vi sågs.....

hoppas iaf att du får en amazing födelsedag!


Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards