johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 30 mars 2012

Av Johanna Ridderström - 30 mars 2012 21:30

garvar sönder!! :D sååå kuuul! HAHAHA!!!


Av Johanna Ridderström - 30 mars 2012 19:03

drar nu och kommer hem....nångång? haha


 

Av Johanna Ridderström - 30 mars 2012 18:16

precis skypat med belinda för tredje gången sen hon åkte....saknar henne jättemycket! <3 men tur att skype finns iaf! :)

hon berättade att hon hade köpt en present (eller va det flera?...) till mig <3 hjärtat då....


     

älskar dig


lattteerr <33 

-

Av Johanna Ridderström - 30 mars 2012 17:30


And I don't even know his last name
My momma would be so ashamed
It started off, "Hey cutie, where are you from?"
And then it turned into, "Oh no, what have I done?"
And I don't even know his last name

Av Johanna Ridderström - 30 mars 2012 15:50

nyss hemkommen från kanalmässan...köpte en cola där och jag bara kände hur hela min kropp protesterade.....det va hur sliskigt som helst! nej nu längtar jag tills att påsklovet är över så jag och nina kan börja träna! usch fyy.....smakar socker i hela munnen.........


 


men lite positiv kan jag ju vara iaf haha :) det är ju hur skönt som helst att jag reagerar på det sättet! att jag liksom inte är beroende av socker (i för stora mängder)


sen är det ju påsklov nu också...(från och med idag)...inte lika kul eftersom jag inte kan ha sena filmkvällar och övernattningar flera gånger på raken för att min älskade bästa vän är i thailand.....:/

sen känns det ju lite onödigt att ha påsklov så tätt inpå sportlovet menmen...det är ju inget man kan styra....


nu ska jag sätta igång med städningen!

latteer<33

Av Johanna Ridderström - 30 mars 2012 12:41

ni som känner mig vet att det tar minst fram till lunch för att jag ska piggna till.....lite segt men ändå roligare att vara kvällsmänniska än morronmänniska....eller båda har ju sina fördelar...vet inte varför jag tar upp det här?.....

iaf, nu drar jag till skolan och är väl förhoppningsvis hemma om någon timme igen :)


laaatterr <33

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards