johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 28 mars 2012

Av Johanna Ridderström - 28 mars 2012 21:02

ÄNTLIGEN är mötet slut och jag och mamma beger oss strax till hallsta! skööönt! hon hade tydligen köpt strumpor till mig vilket var behövligt för jag har på mig syrrans strumpor nu.........men vem vill läsa om strumpor?! känns som att jag behöver blogga om bättre grejer haha.....

åååhhh!!

L-A-T-E-R! (och ett hjärta såklart!) <3

Av Johanna Ridderström - 28 mars 2012 19:57

sitter fortfarande på kansliet och har verkligen sjukt ont i magen! vet inte vad jag ska göra......sitter just nu framåtlutad med en grimach i fejset och skriver med en hand (den andra håller för magen....) usch!! mår hemskt!!

#@!&%#¤!!


men nu har jag iaf fått tag på en macka och lite te så hoppas på att det ska bli bättre...har ju inte ätit på ett tag och min mage är ju så extremt känslig så jag måste äta med jämna mellanrum....


skål!


   


men hur ont jag än har är det happyface-minen på som vanligt ;)


laatter <3 

Av Johanna Ridderström - 28 mars 2012 18:42

stormöte, elevrådet - check!

imorse var det ju stormöte för elevrådet och då fick jag även reda på att jag är ordförande! så glad och faktiskt stolt över mig själv! man blir ju liksom glad om man är enda förslaget och alla samtycker (har iaf inte hört något annat haha) :) verkligen hur glad som helst!

och både mamma och hanna gratulerade mig när jag kom hem och berättade :)


ungdomsrådet, komunen - check!

jag gick dit med lorin och isabel och jag tyckte att det var jätteintressanta saker som kom upp så jag kommer nog att vara så engegerad som möjligt i det där :) riktigt spännande och verkligen ett förtroendeuppdrag liksom ordförande :)


kdu - check!

va på mitt första möte med kdu idag (det slutade nyss) riktigt härliga människor som var med! har väl inget mer att berätta om det haha.....


 


just nu sitter jag på mammas gamla kontor (även kallat "kd-kansliet") och chillar medans på andra sidan dörren håller ett möte (DS) med 10-20 pers på.....

synd att man inte kan lyssna på musik men jag överlever väl att inte lyssna på musik EN gång medans jag bloggar...


hade en jätterolig svensklektion idag då vi skulle "söka jobb". vi fick skriva meritlista och ett personligt brev! awesome!

enda lektionen jag hade idag haha... -.-


vet att det vart värsta vuxeninlägget menmen.....bloggar mer ikväll iaf.....

latterr <33


 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards