johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Johanna Ridderström - 23 mars 2012 23:07

nu har belinda laddat upp fotona så nu sitter en glad tjej i sängen och bloggar :)

avatar har nyligen stängts av så jag antar väl att det nu ör dags för mammas och hannas "kvällssnack".... alltid mysigt att sitta bredvid med en temugg och flika in med nån kommentar då och då :)

det här lär ju bli sista inlägget från ikväll så vi hörs imorron igen!


 


lattterr <33

Av Johanna Ridderström - 23 mars 2012 20:50

sitter nu och chillar på mitt rum medan resten av familjen plus hanna och pappas kompis sitter i rummet bredvid och glor på avatar....har faktiskt inte sett den och har inget intresse av det alls......vet ju redan handlingen eftersom att så många har berättat.....

jag och esther har istället tittat på "förtrollad"....haha.....inte så bra men ändå mysigt att ha lite alone-time med henne 


   

(bilder från 2006)


lekte lite också och jag nattade även henne.....hon är sååååå sööööt!!

så killar out there: om ni rör, ni dör! den som sårar min flicka får med mig och göra!


håller på att titta igenom gamla kort så jag antar att det kommer något sånt inlägg snart! :)


latttterr

Av Johanna Ridderström - 23 mars 2012 16:18

har redan städat mitt rum och hunnit filma allt (med belinda) som vi behöver till engelskauppgiften :) så skönt att bara kunna chilla fram till hanna och esther kommer <3

önskar att jag kunde lägga ut alla bilder belinda har på sin kamera.....men hon skulle iaf prata med farsan sin ikväll och be honom hjälpa henne :)




Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards