johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 21 mars 2012

-

Av Johanna Ridderström - 21 mars 2012 21:21

Heart beats fast,
colors and promises.
How to be brave.
How can I love when I'm afraid to fall.
But watching you stand alone all of my doubt
suddenly goes away somehow

One step closer.

I have died everyday waiting for you
Darlin' don't be afraid,
I have loved you for a thousand years
I'll love you for a thousand more

Av Johanna Ridderström - 21 mars 2012 19:30

måste säga att potc 4 inte alls va i samma klass som dom andra filmerna......jag älskar verkligen prates-filmerna (i'm a HUGE fan) men den fjärde va liksom all over the place, överdriven och det kändes som att den hade blivit ihopslängd på bara några dagar.....


men det viktigaste av allt: VAR I &%#!!¤@ VAR KEIRA KNIGHTLEY OCH ORLANDO BLOOM??!!

det var inte samma sak utan dom även fast johnny depp gjorde ett awesome jobb även utan elisabeth och will....



riktigt besviken blev jag eftersom jag älskar keira knightley....blev bara irriterad på filmen...för liksom kom igen, sjöjungfruna var jobbiga och ett stort störande moment och "kapten blackbeard" va bara dryg, dum i huvet och i vägen....


märkte också att INGEN av trailerna till filmerna va bra.....



men lite cred till filmen kan jag ju ge.... jag ÄLSKADE början...typ första kvarten :) och sen älskade jag slutet också! och SJÄLVKLART älskade jag johnny depp hela filmen igenom :)


men om ni inte har sett någon: SE DOM! älskar dom verkligen och det maratonet (jag och belinda hade ett för typ 1 år sen) va precis lika kul som harry potter maratonet! :D



det sägs att en femma snart kommer spelas in....hope that's true! det sägs också att den typ kommer vara extra lång för att det ska vara en femma OCH en sexa.....

Av Johanna Ridderström - 21 mars 2012 17:56

är redan hemma efter en undebar dag med belinda :) eftersom att belinda och hennes familj skulle vaccinera sig ganska mycket senare än hon trodde blev det inge stan utan vi stekte ute i det asfina vårvädret ist :D


tog bilder, fikade och lekte dunkkurragöma med hennes lillebrorsa jack och två av hans kompisar :) känner mig väldigt liten nu haha....men det är väl bra att ha "barnasinnet" kvar i guess....det säger ju alla "gamla"....


önskar verkligen att jag kunde lägga upp bilderna från idag men belinda hade inte installerat programmet som gjorde så att det gick att föra över dom t datorn...hon har ju en ny kamera....men jag har iaf påminnt henne på fb :) that's all i can do for now....


istället får ni nöja er med en enkel halvtråkig bild på mig tagen från youcam....


 


har kunnat gått UTE i min beatles tröja idag utan att ha frusit! it's spelled AWESOME!


nu styr jag stegen mot köket för att se vad vi ska käka :)


lateeeer <33

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards