johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Johanna Ridderström - 19 mars 2012 22:00

ÅÅHHHH! VAD IRRITERAD JAG BLIR!!

jag vet att du inte vet vem du är men: GET SOME PRIDE FOR THE LOVE OF GOD!!!......

folk är tydligen bra dumma.......

väx upp!

Av Johanna Ridderström - 19 mars 2012 20:00


'Cause I love the gap between your teeth


And I love the riddles that you speak


And any snide remarks from my father



about your tattoos will be ignored


'Cause my heart is yours


Av Johanna Ridderström - 19 mars 2012 18:44

haha, det gick fort! käkade en macka med grönsaker och två ägg :) men nu får jag sluta skriva om mat! det här är faktiskt ingen matblogg.....skärpning joe!



belinda har varit här idag och vi spelade tvspel.....faktiskt länge sen vi gjorde det sist...satt iaf och spelade i glasögon, keps och min sverigetröja, haha, såg ut som en kille....

dock har jag inte glasögon på bilden...


  


som ni ser kan jag bli väldigt tjurig när jag spelar haha....... och när belinda blev jagad av poliser blev jag så rädd så jag typ sparkade med benen all over the place......detta hände VARJE gång....vilket va kanske 30 ggr...haha...inlevelse....


 


nu blire duschen + hårinpackining för att sen bänka sig framför tv:n för det mentalist! men innan det vill jag bara ta någon minut att tacka belinda för mandarinen jag fick......den va JÄTTELÄTT att skala (...................................)


 


laaaater <33

Av Johanna Ridderström - 19 mars 2012 18:26

idag har jag käkat korv och sallad t lunch.....hatar ju egentligen all korv (utom grillad/stekt hotdog men det serverar självklart inte skolan) men jag kunde ju inte bara äta sallad.....


har även vart ute och sprungit, tränat lite med hantlar och har gjort upphopp och andra liknande övningar :)

känner mig riktigt duktig faktiskt!

har också druckit sjukt mycket mjölk och ätit en banan till mellanmål och ikväll blir det en kiwi vid typ halv 10....


nu ska ropar mamma att det är mat....bloggar mer om dagen efter det :)


latttteerr <33

Av Johanna Ridderström - 19 mars 2012 10:45

Är så taggad till att rida!! bara några timmar kvar....åhhh!

Av Johanna Ridderström - 19 mars 2012 09:30

 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards