johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Johanna Ridderström - 5 mars 2012 22:27

sry för det asdåliga updaten idag.....har verkligen inte mått bra....hade en bland av dom sämsta möjliga tänkbara mornar någonsin..kan tyvärr inte berätta.....men jag grät hela vägen till skolan....tur att man har nina och belinda som tröstar en!

lyckades senare idag berätta för åtminstone belinda vad det handlade om efter miljontals "vad är det/hur är det".........

kunde inte gå in på mentorstiden (pga att det såg ut som någon hade hällt nilen i ansiktet på mig) så nina satt och höll om mig i ljushallen medans jag grät som en liten barnunge....



hur grym låt som helst! så himla stolt över molly! har ju inte följt melodifestivalen men jag fick för mig att jag skulle lyssna på några låtar och jag föll HEEELT för den här! <3


lattteer <33

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards