johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 3 augusti 2013

Av Johanna Ridderström - 3 augusti 2013 22:30

Har haft Nina här idag. Vi har inte setts sen mitten av juni så vi hade verkligen saker att ta igen! Satt och pratade, drack lite te och åkte hem till mormor och morfar en sväng för att vattna deras blommor (då de är på semester).

Tänk att vi har känt varandra sen dagis jag och Nina. Vi lekte alltid med varandra då, och nu, nästan 15 år senare är vi fortfarande sjukt nära vänner! Så otroligt kul att ha någon som har följt en genom hela ens liv. Genom vått och torrt, ljus och mörker.

Puss pårej! :*


 


Nu blir det karaoke med familjen och pappas vän Jonne! T-A-G-G-A!

Av Johanna Ridderström - 3 augusti 2013 16:47

Jag vet inte om jag gillar den här låten? Jag gillar den roliga texten och refrängen, men annars inte så mycket mer. Jag är absolut inget fan av bandet, men det är något med den här låten som får mig att le och det räcker för mig :)




Av Johanna Ridderström - 3 augusti 2013 14:43

På en av sommarens varmaste dagar går jag inne och städar och tvättar...

Men nu är jag strax klar, så då blir det att sitta ett tag på altanen med en bok innan Nina kommer. Har precis satt igång tvättmaskinen så under tiden den är igång passar jag på att färga håret. Mellanbrunt blir det den här gången.

Jag är btw helt hopplös när det gäller shoppingkassar! Lyckas alltid ha flera stycken inne på mitt rum.


   

Av Johanna Ridderström - 3 augusti 2013 11:15

Hjälp!

Har typ tio olika nyanser av brunt i mitt hår just nu...

Blir att färga snarast möjligt! Vill ha samma färg som den mörkaste färgen i mitt hår, hoppas att det går att få till. Det kan ju iaf inte bli sämre än vad det är at the moment...


 

Av Johanna Ridderström - 3 augusti 2013 00:50

Hemkommen från Haga med lite värk i kroppen på sina ställen, men med ett stort leende på läpparna. Vi spelade fotboll idag som vanligt. Men det var ändå inte riktigt som vanligt. Jag var duktig. Riktigt duktig faktiskt. Sprang som attan, dribblade och gjorde mål. Och jag blev inte trött. Det var väl någon gång, efter att jag hade sprungit jättelänge utan stopp, som jag behövde hämta andan. Annars var jag som en liten duracellkanin på anabola!

Riktigt stolt är jag över mig själv. Jag har aldrig varit bra på fotboll, men från och med idag är jag berättigad att påstå att jag faktiskt KAN spela fotboll. Också stolt över att mitt hårda arbete kring att få upp min kondition ÄNTLIGEN märks. Den har gått från att ha varit urdålig till att den faktiskt är helt okej.

Nu ska jag mysa lite till med katten, kanske ta något och käka och sedan somna djupt.

Godnatt!


 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards