johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av Johanna Ridderström - 15 augusti 2013 22:59

 


Jag behöver köpa lite nya skor inför hösten/vintern. Råkade ju ha sönder mina uggs i våras och tror inte att jag skulle klara denna vinter utan ett par uggs. Mina gamla kängor har gått sönder lite och det skulle vara kul att ha ett par som är lite mindre och i mocka istället för skinn. Sen behöver jag ett par vanliga sneakers då mina har fått ett hål i sulan...

Får se vad jag kommer hem med nästa gång jag gör en visit i Västerås!

Av Johanna Ridderström - 15 augusti 2013 12:15

   


Hola amigos!

idag ska jag iväg till vårdcentralen en sväng och sedan hänga lite med Springmann. Annars så ska jag förbereda mig mentalt på VÄRLDENS GRYMMASTE TJEJKVÄLL som sker imorgon over at my place! Det blir jag, Joa, Anna, Nina, Springmann och Sivén! Vi ska ha supermysigt! Ha planerat lite "lekar" och sen blir det nog karaoke och kanske någon film :) Vi tänkte slänga ihop lite madrasser, kuddar, sovsäckar, filtar och allt annat mjukt vi kan hitta i vardagsrummet för att slagga där. Sen får vi väl se hur mycket sova det blir egentligen... ;)

Håller på med en liten inköplista över saker som behövs inhandlas till både tacopajen och tävlingen.

AHHHH!! Så sjukt taggad över att få ha mina fina tjejer här! :D

Kan det inte bli fredag snart?!

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards