johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 10 augusti 2013

Av Johanna Ridderström - 10 augusti 2013 23:00

Gick och lade mig halv 3 igår efter en mysig kväll med Matte, Bettan, Wille och Noah. Direkt efter Haga igår följde jag med dem ut till Bettans systers hus där de skulle vara husvakt. Där sov jag inatt och imorse skjutsade Matte mig till kapellet där lägret ska vara. Det tog typ 3 minuter att åka dit då det ligger i samma by.
Så klockan 8 samlades vi fyra ledare för att planera och gå igenom det sista. Klockan 10 var alla barn här. Vi hade en liten introduktion och sedan körde vi några lära-känna-lekar. Namnlek bakom skynket och trasan.
Sedan blev det lite maffia, lunch, bad, fika, kubb, tacos och kvällsandakt.
På kvällen satt vi ledare och pratade om relationsproblem, tunt hår, chokladbollsskulpturer och skillnaden mellan att kissa och pissa.
Och vet ni hur söta kommentarer jag fått? Två söta tjejer har sagt att de tycker att jag är fin. Men den som slog allt var:
Emma: Johanna har du någon pojkvän?
Jag: Nej, det har jag inte.
Emma: Aha.., du skulle kunna ha en bara för att du sjunger så fint!
Jag DÖR vad söta barn det finns! Hela det här lägret är fyllt med sådana här gullungar <3
Jag går och lägger mig oerhört glad och med så mycket välsignelse att det nästan är löjligt…


         

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards