johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av Johanna Ridderström - 18 augusti 2013 21:58

Nu går jag (och min nya superfina hårfärg) snart och lägger oss. Jag blev sjukt nöjd med resultatet! Lite mörkare än vad jag tänkt mig, men det är inte svart. Det är väldigt mörkbrunt med lite rödaktiga slingor i. Ser riktigt bra ut i alla fall! Och skönt att ha en ny fräsch hårfärg inför gymnasiet och hösten.

Godnatt!


 

Av Johanna Ridderström - 18 augusti 2013 19:45

 


Nu sker det lite färgning av hår. Blackbrown ska resultatet bli, hoppas att det blir bra! Annars får jag väl gå till gymnasiet imorgon med hatt eller keps...

Av Johanna Ridderström - 18 augusti 2013 12:45

Är hemma från kyrkan nu och vi ska strax äta grillad lax. I eftermiddag kommer lite släkt över på fika och även på kvällsmat.

Ha en asbra dag! Speciellt ni som har samma öde som jag och ska börja skolan imorgon... Ta vara på sista sommarlovsdagen!


 


Lite senare kommer en vlog upp! Håll utkik ;)

Av Johanna Ridderström - 18 augusti 2013 00:15

Jag och tjejerna hade väldigt kul när vi körde sms-roulette i fredags! Det blev en delad seger mellan mig, Anna och Nina. Här är några av de smsen jag behövde skicka iväg:


 

 

    


Så sjukt kul! Jag och Springmann hade dock inte valt ut några jätteextrema sms, och det var nog tur det. Jag har ju både politiker i riksdagen, kristna människor (bland annat min pastor) och "gamla killar" i min kontaktlista...

Om ni vill få exempel på sms man kan skicka är det bara att googla! En perfekt grej att köra på en tjejkväll!


Här var resten av de vi hade:


1.    Jag vill att du kommer hem till mig med detsamma.
2.    Jag tänker på dig varje dag…
3.    Folk tror att kändisar inte har några känslor, jag har jävligt mycket känslor.
4.    Vad håller du på med?!
5.    Jag raderar alla onödiga namn i telefonboken. Du är ett av dem. Hej då.
6.    Jag tycker att vi borde ta en paus från varandra…
7.    Vi är ett tjejgäng som behöver någonstans att sova. Är det okej om vi slaggar på din soffa?
8.    Om mamma ringer och frågar vart jag är, kan du täcka mig då? Säg att jag är hemma hos dig.
9.    Jag saknar dig…
10.   Träffade din farsa idag! Vi stod och pratade jättelänge. Vad härlig han är!
11.   Salem al Fakir är helt makalös! Vilken soul!
12.   Hej, jag var så himla full igår att jag råkade gräva ner mina nycklar i din trädgård… Kan jag

        komma och hämta dem nu?
13.    Varsågod!

Have fun!


Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards