johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 8 augusti 2013

Av Johanna Ridderström - 8 augusti 2013 23:30

*Folk som lägger tillbaka tomt godispapper i godispåsen. Skräp hör hemma i soptunnan och INTE i min påse.


*När man får tillbaka växeln och mynten lägger kassören ovanpå sedlarna. Vill du att jag ska tappa allt?! Varför gör du livet svårt för mig? Ge mig pengarna var för sig.


*Folk som inte har respekt för gitarrer. Nej, det är inte meningen att du ska spela skithårt på strängarna och se för sjutton upp så att du slipper slå gitarren i allt som kommer i din väg.


*Regeln om att man måste ha cykelhjälm. Eller jag vet inte om jag störs mest av själva lagen eller de som tror att 14åringar ska sätta på sig en hjälm innan de cyklar till skolan. Jag slutade med cykelhjälm när jag var 11 år och inte har jag varit i behov av en de senaste åren...


*Folk som gör hundrafemtioelva hashtags på Instagram. Lägg av!


 


Av Johanna Ridderström - 8 augusti 2013 23:16

Då resten av huset sover bestämde jag mig för att plocka fram mina hörlurar så jag kan lyssna på musik utan att behöva störa någon. Och HJÄLP vilken chock jag fick! Ljudet är så sjukt bra i dessa hörlurar! Men så kostar de skjortan också...

Jag ska verkligen börja använda dem mer! Jag tycker att det är så skönt att bara stänga in mig och försvinna i musiken. Just nu är det Bruno Mars underbart ljuva röst som dunkar i mina hörlurar <3


 

-

Av Johanna Ridderström - 8 augusti 2013 18:15

     

Av Johanna Ridderström - 8 augusti 2013 14:17

     

Bilderna blev tyvärr lite suddiga, hade bråttom att fota... 


Åkte in en vända till Västerås med mamma. Kom hem med det här, en ny cykelsadel, galgar och en present till syrran. Lillskiten blir ju 13 bast imorgon... Hur gick det till? Hon fyllde ju 9 år förra veckan??

Hittade iaf precis det jag ville ge henne i present! Riktigt nöjd :)

Av Johanna Ridderström - 8 augusti 2013 10:30

Nu är resan till Egypten bokad! Den 23 november sätter sig jag, mamma och syrran oss på ett plan ner till detta vamra land för en veckas sol, bad och turistande! Åh, vad roligt det kommer bli!


 

Detta är då ett litet självporträtt. Jag som en family guy-figur nere i Egypten...

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards