johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 13 augusti 2013

Av Johanna Ridderström - 13 augusti 2013 20:15

Jag och Rebecka har haft hand om väckning på lägret. En morgon gick vi upp till rummet och började sjunga och igår blev det kastrullskräll. Imorse var alla ledare med och hade varsin vattenspruta. Haha, skadeglädjen var stor! Malin gick sist och filmade alla blöta ansikten :)


Idag svarade vi även på de sista frågorna. Bland annat en fråga från en pojke som undrade om tomten och Jesus var vänner. Haha, vad svarar man på en sån fråga? Han hade blivit förkrossad om vi hade sagt att tomten inte fanns. Så vi drog till med att Gud visste om och älskade alla människor.

Han blev nöjd med svaret iaf...


Vi hade finalen idag. Stafetten var utomhus och innehöll äggkastning, tvålskjutande, ballongspräckande och vatten. Laget "smurfarna" vann och fick varsin godispåse som pris.


Vi har annars idag städat, kört maffia och haft en kramring. Var lite sorgligt att säga hejdå till alla, men i höst blir det några turer till Köpng för att hälsa på mina söta barn <3


Jag har haft ett helt sjukt roligt, lärorikt och underbart läger! Det enda man kan klaga på är vädret, men annars har allt varit superbra!


           


Tack allihopa för ett helt awesome läger!

God is good!

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards