johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 16 augusti 2013

Av Johanna Ridderström - 16 augusti 2013 16:15

1.    När jag inte vet vad jag ska göra/känner mig osäker smeker jag mig själv på armen
2.    Jag älskar Claes Malmberg
3.    Jag kommer ihåg repliker från filmer hur bra som helst
4.    Jag tittar mig i spegeln överdrivet mycket
5.    Jag ångrar i efterhand att jag slutade med piano
6.    Jag pluggar sällan
7.    Jag älskar att vara med på kort
8.    Jag sover fortfarande med 3 gosedjur
9.    Jag svär inte
10.   Jag mår illa jättelätt…
11.   När jag äter macka samlar jag alltid ihop smulorna i en liten hög på bordet
12.   Jag har väldigt bra balans
13.    Jag kan inte göra ”billjudet” när man typ ”pruttar med tungan”…
14.    Jag har oftast antingen kalla händer eller fötter
15.    Jag vill lära mig USA:s nationalsång
16.    Jag vill tatuera mig
17.    Jag ÄLSKAR mjukisbyxor
18.    Jag kan rappa hela Ice Ice Baby (vanilla ice)
19.    Jag äter inte russin i bröd
20.    Jag har aldrig testat nässpray
21.    Jag har en förkärlek till palmer
22.    Jag går alltid i takt till musik
23.    Jag är sämst på att öppna förpackningar
24.    Jag har aldrig brutit något i min kropp
25.    Jag älskar Die Hard
26.    Jag förnekar att jag är en kvarts finsk…
27.    Jag hatar att slänga mat
28.    Jag älskar att prata engelska
29.    Jag kan knappt simma…
30.    Jag tycker absolut inte om att ringa till folk
31.    Jag älskar att skära purjolök
32.    Jag älskar att äta med händerna men hatar att bli kladdig
33.    Jag kan dansa ”hoedown throwdown” från Hannah Montana – the movie
34.    Jag har en gång ätit 37st fefferonis
35.    Jag gillar att sitta på toa
36.    Jag äter bara ost om skivorna är extremt tunna
37.    Jag älskar vattenkrig men hatar att bli blöt
38.    Jag hatar att behöva vända tillbaka jeans efter att man har tvättat dem
39.    Jag har aldrig spelat monopol
40.    Jag har aldrig puffat någon på facebook
41.    Jag är med i ett nykterhetsförbund
42.    Jag har aldrig haft lösnaglar
43.    Jag hatar att basta
44.    Jag har aldrig sett Sagan om ringen eller Star Wars
45.    Jag tycker inte om Pizza hut
46.    Jag döpte mig 2007
47.    Jag måste alltid säga prosit även fast personen som nös kanske inte hör det
48.    Jag har aldrig testat helium
49.    Jag vill verkligen ha en Nova Scotia Duck Tolling Retriever!
50.    Jag kan alfabetet baklänges


 

Av Johanna Ridderström - 16 augusti 2013 11:37

Ikväll smäller det! Mitt hus kommer att fyllas med 5 stycken av mina absoluta favorittjejer!

Innan dess ska mitt rum städas och lite grejer ska inhandlas! Började som vanligt min morgon med att titta på The Mentalist och nu ska jag byta om, borsta tänderna och ta itu med mitt rum!

God morgon förresten!

Ha en underbar dag <3


 


Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards