johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 6 augusti 2013

Av Johanna Ridderström - 6 augusti 2013 19:06

Just idag, på min tv-dag tisdag, så bestämmer sig tv:n för att dampa sönder och inte fungera!! Eller ja, 1:an och 2:an funkar...but that's about it...

På tisdagar är det Vänner, The big bang theory, Say yes to the dress OCH Hart of Dixie! Det är liksom fyra av mina fem favoritprogram! Snälla Gud, kan inte allt bara fungera...

Jag vill skratta, kolla på fina bröllopsklänningar och sätta mig in i Zoeys kärleksproblem...

Och jag som hade varit duktig och varit ute och sprungit. Då tänkte jag att en myskväll framför tv:n skulle bli min belöning.

But no.


 

Av Johanna Ridderström - 6 augusti 2013 17:45

Mammas kusin med hennes dotter är här i Hallsta där de ska vara i några dagar. Vi åt lunch tillsammans och sen dumpade vi syrran och lilla Hannah på en bondgård i Berg där några av syrrans kompisar skulle vara. Jag, mamma och Nina åkte under tiden till Åsby och sen åkte vi allihopa hem till Davids (mammas farbrors hus) och fikade lite med dem. En väldigt mysig dag!

Imorgon blir det hem till Davids igen då lilla Hannah fyller 8 år.


 

Av Johanna Ridderström - 6 augusti 2013 11:30

  


Jag har varit så himla träningssugen i flera dagar nu. Har ju varit iväg på semester och suttit i antingen en bil eller på en ö. Inte så lätt att träna då... Terrängen på ön var inte den mest springanpassade och simma kan jag ju knappt, så det var uteslutet. Jag tänkte ta en tur med roddbåten, jag prioriterade dock att sova istället.

Men nu idag ska jag ut och springa! Får se hur det går, jag har haft lite ont i kroppen på sistonde men det ska nog funka bra ändå.

Mammas kusin Nina med hennes dotter kom precis hit. Får se om vi kanske hittar på något med dem idag?

Ni får ha en bra dag i alla fall!

Kram


Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards