johanna.ridderstrom

Alla inlägg under juli 2013

Av Johanna Ridderström - 21 juli 2013 20:00

Nu befinner vi oss i en bil, på väg hem till min faster (och hennes sambo) i Skövde. Jag och syrran sitter i baksätet och slänger i oss godis och glass som om det inte fanns någon morgondag...


 

Av Johanna Ridderström - 21 juli 2013 16:22

Snart blir jag och syrran upphämtade av Jessica och Tulle och sedan börjar bilfärden ner till Skövde. Vi åker hem med tåg på torsdag, men innan det väntar många härliga dagar i en av Sveriges bästa städer. Och många dagar tillsammans med världshistoriens bästa faster och med den precis lika underbara farbrodern!


  

   

1. Lägg märke till bilpåsen som är nerpackad. Har nog redan smällt i mig 5 såna under sommarlovet haha...

2. Jag MÅSTE putsa spegeln när jag kommer hem...

Av Johanna Ridderström - 21 juli 2013 10:45

Halloj!

Ingen som råkar veta vad det är så speciellt med den här dagen?

*Trumvirvel...

Jag har namnsdag idag!

That's right, in the fruntimmersvecka! ;)

Så idag efter gudstjänsten blir det lite firande och fika hemma hos oss.


Senare ikväll blir jag och syrran hämtade av Jessica och Tulle för att följa med dem ner till Skövde i några dagar. Så jag lär ju packa ner det sista i resväskan, dumt å inte göra det liksom. Men jag packar alltid så himla mycket, så jag skulle i och för sig kunna vara klar nu.

Men det finns ju så mycket grejer som man kanske skulle få användning för...som liksom 7 olika tröjor fast vi bara ska vara där till på torsdag.

Jag skulle ju kunna råka bli blöt, spilla någonting, svettas ner en tröja rejält och ha sönder en annan...
Även fast det är ganska osannorlikt så har ju jag ändå inte överrösts med tur de senaste veckorna...

Better to be safe than sorry!

Och jag gillar ju valmöjligheter.

Bara jag kan få igen väskan och lyckas släpa den uppför deras trappuppgång så blir nog allt bra.


 

Av Johanna Ridderström - 20 juli 2013 22:00

Sitter i onepiece och glor på Vänner. Framför mig på bordet finns chips, dipp, gurka, mineralvatten och en påse bilar. En perfekt lördagskväll när förkylningen ännu inte riktigt gått ur kroppen och man är allmänt seg!


 


Och jag veeeet att det bara är fyllt med mobilbilder på bloggen just nu, men jag har lyckats slarva bort batteriet till min systemkamera...

Det kanske kommer fram imorgon när jag ska städa, eller så är det hemma hos Belinda. I vilket fall som helst så får ni stå ut med mobilbilder ett tag till. Orkar verkligen inte släpa med kameran ner till Skövde, utan lämnar den hemma.Det blir nog bäst så.

Men håll ut kära bloggläsare! Bättre bilder nalkas!

Av Johanna Ridderström - 20 juli 2013 02:15

Har en vän från Örebro övernattandes här inatt. Sjukt mysigt och kul att ta igen sen sist vi sågs!


 

Av Johanna Ridderström - 20 juli 2013 01:45

Jag har blivit hemskjutsad av denna kille inatt. Hjärtat satt i halsgropen och jag bad lite tyst i mitt huvud under bilfärden. Ni i trafiken kan väl vara extra uppmärksamma på en förare i röd bil de närmsta dagarna? Ni har iaf blivit varnade nu...


 

Jag menar, kolla bara på hur han ser ut... ;)

Av Johanna Ridderström - 19 juli 2013 17:35

Idag firar mamma och pappa 16 år som gifta! Så för att fira deras bröllopsdag har vi idag varit och lunchat på Westerqvarn. Efter det hade vi en liten roadtrip i Strömsholm och sen åkte vi hem. Inget jättespeciellt, men ändå mysigt att göra saker med familjen!

Grattis mamma och pappa! Jag fattar inte riktigt hur ni har stått ut i 16 år, haha, men det visar väl bara hur mycket ni älskar varandra. För det märks det faktiskt att ni gör. Ni visar varandra kärlek genom ord, blickar och handling. Jag är riktigt imponerad av ert förhållande och stolt över att ni är mina föräldrar <3

Och tack för att jag fick en sån underbar lillasyster som låter mig sova i hennes knä när mamma vill åka och kolla runt i Strömsholm.


 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards