johanna.ridderstrom

Alla inlägg under augusti 2013

Av Johanna Ridderström - 24 augusti 2013 22:45

Har helt glömt bort att presentera vår nya familjemedlem! Lilla Murre är Jossans dvärghamster som hon nu har haft i över två månader. En söt liten krabat som aldrig är stilla. Välkommen till Ridderströmmarnas residens!


   

Av Johanna Ridderström - 24 augusti 2013 21:15

     

Av Johanna Ridderström - 24 augusti 2013 19:00

     


Mina oerhört fina familjemedlemmar <3

Av Johanna Ridderström - 24 augusti 2013 17:30

"And I was depressed and all those things, but I think that, I do believe that's when you do your soul searching. I think when you have these trials that life gives you, it is an opportunity to find out who you are. Not just who you are when everything is great, but who are you when everything is taken away from you."

"I think I'm healthier than I've ever been, I'm happier than I've ever been, I am more myself.

"I think I found out who I was and I try to be a better person every single day."


Av Johanna Ridderström - 24 augusti 2013 11:00

Idag känns det precis som att jag har vaknat upp med VÄRLDENS bakfylla. Jag vet dock inte exakt hur en bakfylla känns, men jag kan tänka mig att det här är rätt lika. Jag är extremt trött och har huvudvärk.

Iaf, jag tror att det är den intensiva veckan med gymnasiet och omställning av dygnet som är svaret på min utmatthet. Jag var så trött när jag kom hem från skolan igår att jag somnade i Mannes knä på Haga i någon timme...

Som tur är har jag absolut ingenting planerat idag förutom att jag ska tvätta och fixa lite med min nya dator.

Ha en bra lördag alla ni slutkörda gymnasieelever!

Kram


    

Av Johanna Ridderström - 23 augusti 2013 19:15

Här sitter vi på altanen med lite av pappas kompisar och försöker att pressa ner hamburgare i magsäcken. Vi har gjort egna hamburgare och de vart så himla tjocka att man måste gapa mer än hos tandläkaren om man ska få i sig något.


Av Johanna Ridderström - 23 augusti 2013 17:43

Hellue! Inte för att skryta eller något men just nu sitter jag och bloggar från MIN ALLDELES EGNA MACBOOK AIR! Det är sant, min gymnasieskola ger datorer för typ 10 000kr till oss samma vecka som vi börjar.

Så idag var jag i skolan (trots att jag annars är ledig på fredagar) för att få min fina dator och gå en kurs i hur man använder den. Det känns fortfarande lite ovant med Mac, men det går bättre och bättre.


Efter skolan var jag hem en sväng och åkte sedan iväg till mina kusiner där jag lekte i några timmar <3

Här är lite bilder jag har tagit med min älskling under dagen:


          


Nu vankas födelsedagskalas för pappa och sedan drar jag och några vänner till Haga!

Ha en mysig fredagkväll!

Kram

Av Johanna Ridderström - 22 augusti 2013 19:45

Japp, ni läste rätt. Idag har jag smällt i mig inte mindre än 7 mackor! Inte på en gång, utan lite utspritt under dagen.

Träffade på Roberto i stan idag så vi åkte tåg hem tillsammans. På tåget träffade jag även Nina. Roberto följde med mig hem i en och en halv timme och vi satt och pratade om allt möjligt. Jag vet att jag skriver det här i nästan vartenda inlägg... Men fy sjutton vad skönt det är med gamla vänner som verkligen känner en! Jag gillar mina nya vänner i t.ex klassen också, men ibland är det skönt att bara kunna slappna av i närheten av någon som vet hur jag är som personer och som vet saker om en.
Jag är så glad att jag har så många gamla vänner kvar i mitt liv <3


 

En av mina bästa vänner <3


Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards