johanna.ridderstrom

Alla inlägg under augusti 2013

-

Av Johanna Ridderström - 8 augusti 2013 18:15

     

Av Johanna Ridderström - 8 augusti 2013 14:17

     

Bilderna blev tyvärr lite suddiga, hade bråttom att fota... 


Åkte in en vända till Västerås med mamma. Kom hem med det här, en ny cykelsadel, galgar och en present till syrran. Lillskiten blir ju 13 bast imorgon... Hur gick det till? Hon fyllde ju 9 år förra veckan??

Hittade iaf precis det jag ville ge henne i present! Riktigt nöjd :)

Av Johanna Ridderström - 8 augusti 2013 10:30

Nu är resan till Egypten bokad! Den 23 november sätter sig jag, mamma och syrran oss på ett plan ner till detta vamra land för en veckas sol, bad och turistande! Åh, vad roligt det kommer bli!


 

Detta är då ett litet självporträtt. Jag som en family guy-figur nere i Egypten...

Av Johanna Ridderström - 7 augusti 2013 23:04

   


Sitter och planerar inför både lägret och andakten jag ska hålla i på fredag ute i Haga. Det går riktigt bra! Men lite konstigt känns det... Har aldrig gjort något sånt här förut. De närmsta jag kommit är att jag har hållit i samlingar på söndagsskolan, men då handlar det ju om barn. På fredag är det ju vuxna jag ska prata till. Äldre människor som gått i kyrkan i hela sitt liv. Som lyssnar med vuxna öron.

Som tur är så har jag ju deras förtroende, de gillar mig. Och jag är ju van att prata inför folk, så det här ska nog gå bra!

Av Johanna Ridderström - 7 augusti 2013 21:30

"Wake me up when it's all over. When I'm wiser and I'm older."


Av Johanna Ridderström - 7 augusti 2013 17:15

                        

Av Johanna Ridderström - 7 augusti 2013 14:21

            


Syrran bakar supergoda chokladmuffins och jag hänger med henne i köket. Mest för att äta smeten, men också för att vi är ensamma hemma och då brukar vi ha så sjukt kul!

Strax beger vi oss iväg på kalas. Jag har min långkjol på mig idag för det var inte supervarmt när jag klädde på mig + att det syntes regnmoln... Nu skiner dock solen...men jag orkar inte byta om! Jag får väl svettas ihjäl istället...

Av Johanna Ridderström - 7 augusti 2013 12:41

Har gjort det till en vana att gå upp klockan 10 varje vardag. Inte för att jag inte känner för att sova längre, utan för att The Mentalist sänds varje vardagsmorgon. Har alltid älskat den serien! Och inte för att skryta eller något, men jag har faktiskt blivit riktigt duktig på att gissa vem mördaren är! Kanske ska satsa på att bli polis istället för skådis? ;)


 


Vad händer idag då? Le girls in the familja ska på kalas. Vår tremänning Hannah fyller 8 år.

Tills vi går dit och överlämnar paket, fikar och träffar släkt ska jag bara fokusera på en sak. Att inte smutsa ner min vita tröja...wish me luck...

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards