johanna.ridderstrom

Alla inlägg under augusti 2013

Av Johanna Ridderström - 4 augusti 2013 17:45

                                       


Vi har det hur mysigt som helst här! Bus och lek blandet med te och mys! Underbart :)

Av Johanna Ridderström - 4 augusti 2013 15:15

Här ska vi spendera ett dygn!


 

Av Johanna Ridderström - 4 augusti 2013 12:15

       

Av Johanna Ridderström - 4 augusti 2013 11:30

Ett facebookmeddelnade angående min senaste status dök upp igår när jag loggade in på facebook.


Han har rätt, jag vet knappt vem han är. Jag har sett honom flera gånger under Hampe men aldrig pratat med honom. Det enda jag vet om honom är hans namn och att han är ursnygg...

Anyway, det här kan vara den absolut finaste uppmuntran jag någonsin fått! Vad svarar man ens på det här? Den här texten kommer att hålla mit hjärta varmt läääänge.

Jag absolut älskar att ha kristna människor runtomkring mig. Det är en sån trygghet. Även fast jag knappt känner personerna så blir de vänner till mig bara för att vi delar på samma sak. Vi har samma glöd i våra hjärtan. Jag kan åka till vilken kyrka som helst och jag känner mig hemma. Jag vet att jag blir mottagen med öppna armar.

Tack till dig som skrev det här! Du har ingen aning om hur mycket jag behövde få höra det här!

God bless <3


 

Av Johanna Ridderström - 4 augusti 2013 09:15

Nu drar jag, mamma och syrran iväg på en liten spontantripp ner till en ö. Det är nämligen så att min morbrors fru Malin har tillsammans med hennes släkt en ö vid Sommen. Där ska vi sova en natt tillsammans med min morbror och hans familj. Lite andra släktingar till Malin kommer också att vara där. Det ska bli supermysigt!

Så nu sätter vi oss i bilen och är väl kanske framme om 4 timmar?

Tar med kameran, så förbered er på massa bilder!


 



Av Johanna Ridderström - 3 augusti 2013 22:30

Har haft Nina här idag. Vi har inte setts sen mitten av juni så vi hade verkligen saker att ta igen! Satt och pratade, drack lite te och åkte hem till mormor och morfar en sväng för att vattna deras blommor (då de är på semester).

Tänk att vi har känt varandra sen dagis jag och Nina. Vi lekte alltid med varandra då, och nu, nästan 15 år senare är vi fortfarande sjukt nära vänner! Så otroligt kul att ha någon som har följt en genom hela ens liv. Genom vått och torrt, ljus och mörker.

Puss pårej! :*


 


Nu blir det karaoke med familjen och pappas vän Jonne! T-A-G-G-A!

Av Johanna Ridderström - 3 augusti 2013 16:47

Jag vet inte om jag gillar den här låten? Jag gillar den roliga texten och refrängen, men annars inte så mycket mer. Jag är absolut inget fan av bandet, men det är något med den här låten som får mig att le och det räcker för mig :)




Av Johanna Ridderström - 3 augusti 2013 14:43

På en av sommarens varmaste dagar går jag inne och städar och tvättar...

Men nu är jag strax klar, så då blir det att sitta ett tag på altanen med en bok innan Nina kommer. Har precis satt igång tvättmaskinen så under tiden den är igång passar jag på att färga håret. Mellanbrunt blir det den här gången.

Jag är btw helt hopplös när det gäller shoppingkassar! Lyckas alltid ha flera stycken inne på mitt rum.


   

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards